16 juli 2014

Liseberg, Trollhättan och massa kärlek


(Snodde bilderna från Annas instagram)
Jag har haft en fantastiskt mysig helg i Trollhättan med Anna, Chris och Marcus. Vi hyrde en bil och bilade ner till Trollhättan och väl framme bjöds det på dricka, sällskap och grillmat. Lördag förmiddag drog vi till Göteborg och gick på Liseberg och hade skoj. Jag vågade definitivt åka mer än vad jag någonsin föreställt mig haha! Efter Liseberg åkte vi hem, beställde pizza drack lite alkohol och kramade på Milla. Söndag var det bara att sätta sig i bilen och köra hem igen och jag var inte alls taggad på det. Saknade ihjäl mig efter Anna samma sekund som jag kramade henne och stängde bildörren.

Jag behövde verkligen den här helgen med miljöbyte och fina människor. Min underbara man gjorde så bra ifrån sig att jag nästan blev lite nykär i honom. Inte trodde jag att det kunde kännas så lätt fint och enkelt i ett förhållande!

Inga kommentarer: