17 juli 2014

I heart my new tattoo!




Idag tog jag med mig Zofie till min tatueringstid på Classic Tattoo klockan 12. Vi kom fram 11.45 och han hade precis ritat klart min skiss men jag var inte riktigt nöjd så vi ändra på några saker (ganska många saker). Vi började tatuera runt 13.00 och var klara vid 15.45 ungefär. Trodde jag skulle dö ett par gånger under processen på grund utav alla nerver och ryckningar i benet samt att det tog så lång tid att göra alla detaljer osv att allt hann börja svullna och ömma innan vi var klara med skuggningen.

Jag är så himla nöjd med min tatuering och tycker att det är bland det snyggaste jag sett. NU äntligen så förstår jag känslan som alla pratar om efter en tatuering. Hur dom är så nöjda, stolta och vill visa upp den för hela världen. För det är precis det jag vill göra just nu. Min första tatuering grät jag ju över och jag tycker fortfarande inte om den. Jag ser den jag gjort nu som min första!

Inga kommentarer: