31 juli 2014

Bara en massa plugg!

Förlåt för att blogguppdatering har uteblivit.

Sen sist vi sågs så har jag hunnit med både kärleksmys, druckit alkoholhaltigt, festat, skrattat, njutit av livet, pluggat, gråtit, pluggat lite till och sist men inte minst gjort 2 slutprov. Mitt första hade jag i måndags i Logistik och det kändes helt okej, jag svarade på alla frågor och det var 1-2 frågor som jag var lite osäker på av 9 st. Provet i Företagsekonomi hade jag igår och jag visste redan innan att det inte skulle gå bra, vilket det inte gjorde heller. Jag svarade med säkerhet på 3 frågor, chansade på 4 frågor och svarade inte på de resterande frågorna av totalt 9 st. Jag var så jävla besviken på mig själv när jag gick ur klassrummet efteråt, låste in mig på toaletten ringde mamma och grät. Det gjorde mest ont för det faktum att jag faktiskt hade pluggat röven av mig inför provet men att matematik och siffror absolut inte fastnar i min skalle.

Men men nu ska jag "se framåt, stäng dörren för gårdagen och fokusera på nästa kurser" som mamma sa till mig. Nästa: Branschkunskap inom handel och administration och Inköp (förhoppningsvis 2 eftersom jag redan läst 1 men vi får se vad komvux säger).

Inga kommentarer: